متن آهنگ با من باش از کوشان
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ با من باش از کوشان


جدی بگیر احساسمو عشق منو به روت بیار
این دلم پیش توئه نه منو تنها نذار
حواسمو جمع میکنم به این همه عشق زیاد
هر جا که تنها میمونی اسم منو یادت بیار

آره با من باش نرو از زندگیمو بیشتر کن حس وابستگیمو
معلومه توی این رابطمون میبینی عشق و دیوونگیمو

همه چی خوبه فقط با تو میگیرم ازت این احساسو
حواسم فقط اون چشاته نمیگیره هیچ کسی جاتو
همه چی خوبه فقط با تو میگیرم ازت این احساسو
حواسم فقط اون چشاته نمیگیره هیچ کسی جاتو

آره با من باش نرو از زندگیمو بیشتر کن حس وابستگیمو
معلومه توی این رابطمون میبینی عشق و دیوونگیمو

 




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: